¤¤¤ En bra dag helt enkelt ¤¤¤

Mår väldigt bra just nu. Och det är väldigt väldigt skönt.

Det enda som grämer mig lite är att jag får sådanna utbrott på pojkarna. Båda två är inne i någon jobbig trots och det är inte med stora öron dom lyssnar på mig, vilket gör att jag blir tokig! Jag vill inte skälla och skrika. Känner mig som världens sämsta mamma. Men jag rår inte för det. det värsta är att det hjälper inte. Det blir lite tårar och sedan är det glömt.

Men Men… fick reda på lite mer jobb idag (kommer att lösa sig i maj också) och det ska bli kul. Jag utökar min kunskap och kommer att kunna hoppa in på ännu ett ställe. Jag gör mig lite smått ovärderlig 😉 He he!

Fick reda på att lönen är skaplig, även den från Hälsoborgen. Vilket också gör mig glad! Kommer dock att behöva hålla i varendra krona nu när jag planerar en utomlands resa och Anders vill åka på festival.

image

Dagens träning bestod av ett pass med Body Balance. Och jag måste säga att det är väldigt kul nu när man märker att intresset har börjat att öka. Vi har dubblat antalen på passen efter mässan och det är HIMLA kul! Det är ju det vi kämpar för!!

Lämna en kommentar