¤¤¤ Produktiv! ¤¤¤

Jag har en härlig dag där jag får gjort mycket. OCH det gillar jag!

Bakat bröd har jag gjort samtidigt som jag målat och satt på en tvätt. ÄLSKAR när man kan göra många saker samtidigt!

Detta är ett bröd som ska bakas med jäst, vilket jag inte gillar egentligen för att jag tycker att det tar så lång tid. Men det gick väldigt bra då det bara skulle jäsa 20 minuter. Att ha i keso är något som jag kommer ha i när jag bakar andra sorters bröd. Det blev väldigt saftig och gott.

Att ha en gul säng i Thors rum kommer inte på tapeten 😉 den ska bli vit och så får den nog shabbas lite. Den kommer nog slitas på egen hand men jag ger den lite hjälp på traven.

Här har jag slipat och torkat av ena gaveln.

Och här har jag målat svart på alla kanter och hörn som jag tror att jag kommer att shabba. Varför måla allt svart (det gjorde jag i början) när man vet vart man kommer att slipa? Snart är det bara den roliga delen kvar.

Följ med spänning!  😉 Hoppas på ett resultat snart!

¤¤¤ Träningen denna vecka ¤¤¤

Igår blev det bara ett pass då det var för få anmälda till Body Balance passet. Inte bra för mig att förlora pass på det där viset. Men jag tror ändå att jag ligger hyffsat bra till in min egna personliga tävling.

Ska iväg på kvartalsutbildning inom Body Balance på lördag och där är ett pass som jag inte räknat med. Är dock fruktansvärt nervös över hur jag ska hitta dit. Ska i och för sig bara till Göteborg men jag ska till Hisingen och det känner jag inte till alls. Det blir till att ha GPS men jag litar inte fullt på den.

Träningen denna vecka har varit :

Tisdag = BodyBalance

Torsdag= Box

Fredag= Powerdance

Jag är ju fortfarande snuvig och hostig så det är nog bra att ta det lite varsamt.