¤¤¤ Fredag ¤¤¤

Ja nu kan man verkligen börja räkna ner dagarna. Snart är det jobb igen och det har varit helt underbart att få vara ledig så länge. Inte gjort mycket vettigt men vad gör väl det? Städa kan man allt hinna med någon annan gång.
Har dock hunnit få ner alla julsaker idag. Det känns otroligt rent och snyggt hemma igen. Jag gillar det allt med alla fina tomtar och gran men som sagt, skönt att allt är som det ska vara.

Vi har hunnit med att besiktiga bägge våra bilar. Vi fick ombesiktning på båda 😦 men nu är det löst och idag har vi två godkända bilar.
Usch! Besiktiga bilar och gå till tandläkaren är två av dom saker som jag tycker minst om.

Dagens träning blev en promenad.

image

Och min middag bestod av grillad kyckling, cole slaw och massor av grönsaker.

image

Man kanske ska försöka att minska på mjukt bröd, ris, pasta och potatis?
Tror att det kommer att fungera samtidigt som jag tror att jag kommer att sakna något i min kost. Blir man mätt?

En Vilja Av Stål